Počet nahlášených stížností: | 3264 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Informace o doručení přišla mailem 30 minut před plánovaným doručením. SMS neposlali, balíček nedoručili. O tom mi nedali nijak vědět, ani lístečkem ve schránce, žádný pokus o kontakt. Že mi balíček asi nedoručí jsem se dozvěděl na track&trace webu, teda alespoň předpokládám, že ta informace je někde zašifrovaná ve stavu "Geografická data z pokusu o doručení.".
Pro více informací je nutné přihlášení, tak jsem si musel založit účet.
- Kromě telefonu, emailu, bezpečností otázky a bydliště chtějí vyplnit i datum a místo narození. Vím, že to tady pošta nečte, ale kdyby náhodou, tak mám nápad na zlepšení. Měli by přidat do registračního formuláře ještě jméno matky za svobodna a délku penisu. No nic, jako místo narození jsem vyplnil "Porodnice" a pokračoval jsem.
- Pro heslo mají uvedených několik požadavků, aby bylo bezpečné. Ale když v heslu máte dvojtečku, tak je to asi bezpečné až moc a registrace neprojde.
- V posledním kroku si musíte vybrat, kolik zákaznických karet pošlou, ale volba "žádnou" tam není. Já jejich zákaznickou kartu nechci, naopak doufám, že s nimi zase alespoň rok nebudu muset přijít do styku. Naštěstí je ten jejich systém děravej a s pomocí Developer Tools a malými úpravami v kódu tam šla podvrhnout hodnota 0.
Tak tam mám založený účet, v žádostech mi tam svítí jedna nevyřízená žádost o 0 karet, ale můžu se konečně podívat, kde balíček je. Nebo ne? Ne, jen jsem se dozvěděl místo, na které se to pokoušeli doručit (tam je označený dům sousedů) a ani slovo o tom, kde je balíček teď. Navíc jsem pro ověření stejně musel znovu vyplňovat email nebo telefon pro ověření, takže tu funkci klidně mohli vystavit i bez nutnosti přihlášení, ale to by pak asi nesplnili kvótu na věrnostní kartičky...
Vím, že stěžovat si tady nic nezmění, ale i to nic je víc, než kontaktovat reklamační, kde vás jen odpálkují naučenými frázemi, které mají perfektně naučené, když je opakují stokrát denně.
Prý produkt lol
Rozpustit Českou Poštu a ušetřené peníze z rozpočtu použít na financování České Televize.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.