Společnost


ALESLIM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#81890Nereagování na odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2025, před 11 dny

Markéta Valová

Znění stížnosti

Dne 4.5. jsem si na webových stránkách společnosti zakoupila 3 měsíční členství v aplikaci pro hubnutí. Po 3 dnech používání aplikace jsem zjistila, že mi aplikace nevyhovuje a nesplňuje moje očekávání. Vyplnila jsem formulář pro odstoupení od smlouvy z VOP společnosti a poslala svoje odstoupení společnosti emailem. Nedočkala jsem se odpovědi, proto jsem 12.5. odeslala doporučeným dopisem tištěnou formu formuláře. Dopis se mi vrátil zpět s tím, že na uvedené adrese je adresát neznámý. Podle VOP při odstoupení od smlouvy mám nárok na vrácení poměrné části peněz zaplacených za předplatné, ale vzhledem k tomu, že nikdo nereaguje, nevím, jak své peníze dostat zpět.
Ráda bych tuto situaci vyřešila bezkonfliktně, proto volím zatím tuto cestu.


Produkt

Zakoupené 3 měsíční členství v aplikaci ALESLIM za 697,- Kč


Požadované řešení

Chci vrátit peníze za nevyužitý zbytek času. Aplikaci jsem používala 3 dny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2025 14:01, před 8 dny

Dle bodu 6.2 obchodních podmínek společnosti může spotřebitel od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy, jak spotřebitel uvádí.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou), jak spotřebitel dle popisu učinil. Dopis bude zaslán na adresu sídla: ALESLIM s.r.o., Mánesova 917/28, 12000 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si dokumenty ohledně odstoupení od smlouvy uschovat.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.