| Počet nahlášených stížností: | 106 |
| Z toho za letošní rok: | 21 |
| Stále v řešení: | 4 |
Dobrý večer, mám aktivní PID LÍTAČKU na 3 pásma plus Praha. Řidič autobusu po mne chtěl zaplatit jízdu i přesto po tom co mi sdělil ze mu scanner na PID nefunguje ať zaplatím. Nezlobte se na mě, ale to přece není můj problém. Tak já platím měsíčně 1500 Kč za to, že denně využívám tři dopravní prostředky a najednou to nejde to je zajímavé. Požaduju vysvětlení nebo reklamaci. Nemám na tohle náladu upřímně ani čas, ale tak mě to vytočilo.
Procházková
Autobus linky 602 směr Ronovka, z gymnasium v 21:07
Klidně slevu na příští pid lítačku nebo vrácení ANO 16 korun nebo kolika. Si vemte ze by si tohle řekl každý.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Jestliže si spotřebitel musel zakoupit jízdenku, přestože měl platný jízdní doklad, mohlo by se na straně podnikatele jednat o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.