Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:655
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (4 z 655)

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Uvedená procenta vychází z 20 hodnocení od spotřebitelů help

#81907Nekorektní chování a neprofesionální přístup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2025, před měsícem

Nikol Janovská

Znění stížnosti

Během března jsem byla na pobočku v Prostějově vrátit modem k internetu kvůli stěhování a nabídce lepšího zařízení. Prodejce se kterým jsem jednala byl neskutečně protivný a samotné jednání mi nebylo příjemné. Díky tomu, že jsem v dané smlouvě nebyla provozovatel jsem měla pouze omezené možnosti ohledně služeb. Nakonec byl schopen si modem převzít s tím, že jestli dokážu ,,zfalšovat,, podpis provozovatele .( Na co ho potřeboval mi neřekl) - to jsem odmítla ale i přes to si modem vzal a já žila v domění, že je vše v pořádku. Následně jsem další měsíc od smlouvy odstoupila a založila jsem si u vás novou ve které jsem byla provozovatel já, aby k takové věci už znova nedocházelo. 13.5. Jsme obdrželi telefon ohledně pokuty za nevracení již zmíněného modemu. Tak pro pokud toho, že došlo nejspíš k nedorozumění jsem následující den 14.5. Dorazila na pobočku kde jsem doufala, že se vše objasní. Zde mi bylo po dlouhé konzultaci nejspíš s manažerem (nikdo se nepředstavil) řečeno, že žádný modem u nich ve skladu není. Že lžu a že to není jeho problém a že jsem si měla pohlídat předací protokol. A nakonec když jsem konfrontovala osobu se kterou jsem to původně řešila a modem v březnu vracela. Tak se mi aji s jeho dalšími kolegy vysmáli a snažili se mě přesvědčit, že jsem s nim nic nikdy neřešila. Takovéto neprofesionální chování jsem ještě nikde nezažila. Jediné co mi bylo doporučeno bylo napsat na podporu nebo si rovnou stěžovat.


Produkt

Modem byl značky Huawei B 525


Požadované řešení

Stáhnout finanční pokutu a prošetřit a usměrnit chování prodejců na pobočce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2025 13:38, před 26 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Jestliže spotřebitel modem vrátil, není společnost oprávněna po něm požadovat zaplacení pokuty za nevrácení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.