Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1237
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (11 z 1237)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#81908Nedoručení zásilky na určené výdejní místo a uložení ma nevhodném místě

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

17 hodin 25 minut

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2025, před 17 hodinami

Jan Přichystal

Znění stížnosti

Vážení zasilatelé,

moje zásilka č. ***měla být doručena (uložena) na adrese výdejního místa Wittgensteinova 886/10, Olomouc s otvírací dobou 7.00 až 16.30. Z nejasně a nejednoznačně formulovaných důvodů ale byla uložena na pro mne nejméně dostupném místě k tomu ještě s kratší otevírací dobou, a to 8.30 až 16.00 hod., aniž by se mne někdo dotázal, na které náhradní výdejní místo by bylo vhodnější zásilku uložit. Kdyby byla uložena na mnou vybraném místě, už bych měl možnost si ji v pátek 9.5. vyzvednout. Kdyby mi byla dána možnost si vybrat náhradní výdejní místo, zvolil bych PPL výdejní box, který je v mém místě bydliště. Bohužel se tak nestalo, navíc mi bylo sděleno, že je možné zásilku vyzvednout do 16.5.2025 do 06.15 hod.?! Otevírací doba výdejního místa na ul. Rokycanova v Olomouci je od 8.30 hod.!!! Jsem nyní nucen tedy dnes, 15.5.2025 jet 20 km jen proto, abych si zásilku mohl vyzvednout. Navíc ani v informaci od PPL není uvedeno, co se se zásilkou stane, pokud si ji do 6.315 dne 16.5.2025 nevyzvednu, respektive nebudu schopen vyzvednout.


Produkt

Uvedeny v popisu stížnosti


Požadované řešení

1. Jednoznačně sdělit adresátovi důvod nedoručení na jím vybrané výdejní místo.
2. Dotázat se adresáta a navrhnout náhradní výdejní místo.
3. Vybrat výdejní místo s delší otevírací dobou.
4. Vyrozumět adresáta o tom, co bude se zásilkou, pokud nebude schopen si ji vyzvednout.
5. Nahradit čas a cestu 20 km tam a zpět kvůli nutnosti dodržet termín výdeje zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2025 15:43, před 10 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.