Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#8191Čekání na dobropis

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2015, před 8 lety

Jaroslav Hasko

Znění stížnosti

Dne 23.9.2015 jsem na prodejne v Sokolove reklamovala telefon Acer liquid z200 dual sim, na reklamacnim protokolu pisi oprava max 30 dni. Tedy 26.10 jsem do elektra volala a sdelili mi, ze mi budou vraceny penize zpet do 27.9, ze cekaji od servisu na dobropis. Kdyz jsem si vyzadala cislondo servisu pani mi dala uplne jine cislo. Uz jsem z toho na nervy kazdy den mi rikaji do zitrka tp bude a stale nic. Nevim co uz dal. S pozdravem Hasko Jaroslav


Produkt

acer liquid z200 dual sim


Požadované řešení

Vraceni penez zpet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému