Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:101
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

7.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (8 z 101)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#81911Pojištění přívěsného vozíku nosnost 400 Kg . Pojistná smlouva č.*** . Reklamace výše pojistného.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

12 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2025, před 12 dny

Vladimír Veselý

Znění stížnosti

Dobrý den, podávám stížnost na výši pojistného této poj. smlouvy ve výši 58O KČ , kterou jsem neprodleně vypověděl. Žádám zpětnou revizi tohoto pojištění a vrácení přeplatku v plné výši na můj účet č. ***. Předem děkuji za kladné vyřízení této reklamace , Veselý Vladimír E-mail. ***.


Produkt

VYÚČTOVÁNÍ POJISTNÉHO POJISTNÉ SMLOUVY Č. ***


Požadované řešení

Vrácení přeplatku této smlouvy za minulé období, v celé výši pojistného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2025 15:43, před 4 dny

Pojistné smlouvy se řídí zejména pojistnými podmínkami, které jsou součástí smlouvy. Tyto podmínky si pojišťovna může stanovit podle svého uvážení, přičemž spotřebitel uzavřením smlouvy s těmito podmínkami souhlasí. Podmínkami se bude řídit také ukončení smlouvy.

Jestliže vznikla na straně společnosti povinnost vrátit spotřebiteli finanční prostředky, musí tak učinit. V opačném případě by společnost zadržovala finanční prostředky bez právního důvodu. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se se stížností přímo na společnost Allianz pojišťovna, a.s.:
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.allianz.cz/cs_CZ/apps/napiste-nam.html
- e-mailem: stiznosti@allianz.cz,
- telefonicky: +420 241 170 000,
- příp. poštou: Ke Štvanici 656/3, Praha 8, 186 00.

Pro zpracování stížnosti je potřeba:
- uvést identifikační údaje, kontaktní údaje (zejména jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mailovou adresu, číslo smlouvy, číslo škody, RČ)
- přiložit plnou moc, pokud jednáte za jinou osobu,
- popsat to, na co si stěžujete,
- doložit veškeré skutečností a tvrzení, pokud je jejich doložení možné.

Dle informací uvedených na stránkách pojišťovny:
"Spory mezi spotřebitelem a pojistitelem, resp. penzijní společností nebo pojišťovacím zprostředkovatelem z pojistné smlouvy životního pojištění a penzijního připojištění se státním příspěvkem, doplňkového penzijního spoření lze také řešit mimosoudní cestou prostřednictvím finančního arbitra (www.finarbitr.cz).

Spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem z pojistné smlouvy neživotního pojištění lze také řešit mimosoudní cestou prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se řídí zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Řešením sporů v neživotním pojištění pověřena také Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. (www.ombudsmancap.cz)."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.