Počet nahlášených stížností: | 101 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den, podávám stížnost na výši pojistného této poj. smlouvy ve výši 58O KČ , kterou jsem neprodleně vypověděl. Žádám zpětnou revizi tohoto pojištění a vrácení přeplatku v plné výši na můj účet č. ***. Předem děkuji za kladné vyřízení této reklamace , Veselý Vladimír E-mail. ***.
VYÚČTOVÁNÍ POJISTNÉHO POJISTNÉ SMLOUVY Č. ***
Vrácení přeplatku této smlouvy za minulé období, v celé výši pojistného.
|
Tweet |
Pojistné smlouvy se řídí zejména pojistnými podmínkami, které jsou součástí smlouvy. Tyto podmínky si pojišťovna může stanovit podle svého uvážení, přičemž spotřebitel uzavřením smlouvy s těmito podmínkami souhlasí. Podmínkami se bude řídit také ukončení smlouvy.
Jestliže vznikla na straně společnosti povinnost vrátit spotřebiteli finanční prostředky, musí tak učinit. V opačném případě by společnost zadržovala finanční prostředky bez právního důvodu. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Doporučujeme spotřebiteli obrátit se se stížností přímo na společnost Allianz pojišťovna, a.s.:
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.allianz.cz/cs_CZ/apps/napiste-nam.html
- e-mailem: stiznosti@allianz.cz,
- telefonicky: +420 241 170 000,
- příp. poštou: Ke Štvanici 656/3, Praha 8, 186 00.
Pro zpracování stížnosti je potřeba:
- uvést identifikační údaje, kontaktní údaje (zejména jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mailovou adresu, číslo smlouvy, číslo škody, RČ)
- přiložit plnou moc, pokud jednáte za jinou osobu,
- popsat to, na co si stěžujete,
- doložit veškeré skutečností a tvrzení, pokud je jejich doložení možné.
Dle informací uvedených na stránkách pojišťovny:
"Spory mezi spotřebitelem a pojistitelem, resp. penzijní společností nebo pojišťovacím zprostředkovatelem z pojistné smlouvy životního pojištění a penzijního připojištění se státním příspěvkem, doplňkového penzijního spoření lze také řešit mimosoudní cestou prostřednictvím finančního arbitra (www.finarbitr.cz).
Spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem z pojistné smlouvy neživotního pojištění lze také řešit mimosoudní cestou prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se řídí zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Řešením sporů v neživotním pojištění pověřena také Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. (www.ombudsmancap.cz)."