Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 15 |
Stále v řešení: | 22 |
Linka 64 směrem “Chrliče, smyčka” vždycky má zpoždění cca 5 minut, které se začíná od zastávky Hněvkovského. Kvůli tomu zpoždění nejde stihnout přestup na linku 509 směrem “Modřice, CTP DHL”, protože jede za 5 minut.
Přestup by měl být na zastávce “Chrlice, nádraží”.
Linka 64
Řešením bylo by lepší zvětšit přestup o 5 minut (tím pádem by linka 64 přijížděla by na zastávku “Chrlice, nádraží” v 14:17 “ideálně” a linka 509 odjížděla od stejné zastávky v 14:27.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.