Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:15
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 85)

#81916Nedostatek času na přestup

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2025, před 7 dny

Polina Kolodiazhnaia

Znění stížnosti

Linka 64 směrem “Chrliče, smyčka” vždycky má zpoždění cca 5 minut, které se začíná od zastávky Hněvkovského. Kvůli tomu zpoždění nejde stihnout přestup na linku 509 směrem “Modřice, CTP DHL”, protože jede za 5 minut.
Přestup by měl být na zastávce “Chrlice, nádraží”.


Produkt

Linka 64


Požadované řešení

Řešením bylo by lepší zvětšit přestup o 5 minut (tím pádem by linka 64 přijížděla by na zastávku “Chrlice, nádraží” v 14:17 “ideálně” a linka 509 odjížděla od stejné zastávky v 14:27.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2025 11:34, před 16 hodinami

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.