Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:394
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

91.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (362 z 394)

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Uvedená procenta vychází z 138 hodnocení od spotřebitelů help

#81925Nevyžádané zaslání jejich zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2025, před 6 dny

Petr Franc

Znění stížnosti

Objednal jsem si u této firmy celoroční množství doplňku stravy.Doručení proběhlo tak,jak mělo.Ovšem moje překvapení bylo,když mi cca po měsíci byla doručená tatáž zásilka v hodnotě 3400 Kč.Zkoušel jsem se domluvit se zástupcem firmy,ale byl jsem pro ně nic nechápající tvor.Zásilku vracím na jejich adresu,ale myslím si,že tím to pro mě nekočí.Prosím o radu.Děkuji


Produkt

Doplněk stravy Prostaxil


Požadované řešení

Rada jak se firmě bránit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2025 12:53, před 14 hodinami

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o plnění bez objednávky. V takovém případě dle § 1816 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Spotřebitelům doporučujeme, aby si před převzetím zboží a zaplacením dobírky vždy zkontrolovali, zda objednávku na dané zboží skutečně učinili.

V případě, že by spotřebitel neobjednané plnění uhradil a nevěděl, že se jednalo o neobjednané plnění, vzniklo by na straně podnikatele (odesílatele) bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Zároveň platí, že od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 2 písm. c zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je však třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Korespondenční adresou uvedenou na webových stránkách společnosti je: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz. Doporučujeme tak spotřebiteli smlouvu vypovědět v písemné formě na adresu uvedenou výše, a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Zároveň platí, že při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal společně s výpovědí i písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2025 15:32, před 11 hodinami

Vážený pane Franci,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vs informovali, že jsme Vaši objednávku zkontrolovali a dovolte mi Vám vysvětlit, proč jste přibližně po měsíci obdržel další roční balení produktu ProstaXin. Naše společnost od Vás obdržela, prostřednictvím webových stránek, objednávku produktu ProstaXin ve věrnostním programu (s opakujícím se plněním) dne 7.5.2024. Přibližně měsíc před splatností poslední splátky jsme Vám zaslali dopis s informací, že pro Vás tuto novou zásilku připravujeme. Bohužel, z Vaší strany jsme neobdrželi informaci, že chcete zasílání ukončit a tak byla následná roční zásilka odeslána. Zároveň jsme od Vás obdrželi novou objednávku produktu ProstaXin, konkrétně to bylo dne 27.4.2025, a na základě této objednávky bylo i toto zboží v dubnu zasláno. Uvádíte, že jedno balení vracíte. Jakmile bude doručeno zpět do našeho skladu, související pohledávka bude stornována. Dovolte mi Vás také ujistit, že pravidelné zasílání produktů bylo ukončeno.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.