Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:132
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

54.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (72 z 132)

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Uvedená procenta vychází z 19 hodnocení od spotřebitelů help

#81927Generali Česká pojišťovna a.s.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

30 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2025, před měsícem

Zbyhněv Zientek

Znění stížnosti

V Třinci 16.5.2025

Pojistka č. ***ze dne 1.2.1997 celkem pojistné 2465,00 Kč

VPP schválené dne 27. května 1993 č.j. ***

Závěrečná ustanovení článek 19
1. Případné přebytky pojistného použije pojistitel nejméně z 80% ke zvýhodnění pojištění formou zvýšení příspěvku zábrany škod nebo snížení sazeb pojistného, případně rozšíření rozsahu pojištění.
2. Přebytky na pojistném stanoví pojistitel z celkového přijatého pojistného pro druh pojištění sjednaného podle těchto všeobecných pojistných podmínek na základě kalkulací pro období minimálně 5. let.

Když jsem se po 25 letech ozval bylo mi pojištění zrušeno a je mi vyhrožováno soudem.

MUDr. Zbyhněv Zientek v.r.
důchodce


Produkt

Pojistka č. *** Tarif 450 - pojištění denní podpory při pobytu v nemocnici


Požadované řešení

Výpočet výše pojistného u všech pojištění které jsem s Českou pojišťovnou ZDRAVÍ a.s. podepsal a obnovení všech smluv.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2025 17:00, před 23 dny

Pojistné smlouvy se řídí zejména pojistnými podmínkami, které jsou součástí smlouvy.

Jestliže vznikla na straně společnosti povinnost vrátit spotřebiteli finanční prostředky, musí tak učinit. V opačném případě by společnost zadržovala finanční prostředky bez právního důvodu. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekci. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.

Pokud selžou všechny cesty smírného řešení sporu, může se spotřebitel obrátit na advokáta a jeho cestou podat žalobu k civilnímu soudu. Databáze advokátů je dostupná mj. z https://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.