Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 14 |
Dne 16.5.v 8.26 jsem na zastávce Hl.nádraží nastupovala do tram.12 směr Technologický park. Nezaznamenala jsem signál, že by tramvaj byla připravena k odjezdu. Dveře se přesto zavřely těsně před mým nástupem, ve dveřích uvízla taška. Dávala jsem najevo, aby řidička otevřela dveře. Na popud dalších cestujících v tramvaji, kteří situaci viděli, řidička otevřela dveře, načež je rychle zavřela, abych nemohla nastoupit a odjela. Uvíznutá taška byla poškozená, obsah vypadl na nástupní ostrůvek
Arogantní jednání řidičky tramvaje
Poučení řidičky o tom, aby nezavírala dveře během nástupu cestujících, využívala signalizace. Popř. při uvíznutí tašky či jiného předmětu, aby aspoň cestující nechala nastoupit
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud by se prokázalo, že řidič porušil svou povinnost, mohl by spotřebitel žádat náhradu škody.
Stížnost je možné směřovat přímo na společnost Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz