Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:140
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 140)

#81931Neoprávněně zablokované tel. číslo ***

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

30 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2025, před měsícem

Václav Durďák

Znění stížnosti

Důvodem zablokování mého tel. čísla *** byl prý podvodný inzerát č. ***. Chci zdůraznit že s tímto inzerátem nemám nic společného. Je u něho uvedený nesmyslný email a tel. řčíslo je neúplné. Já svůj email používám od doby založení to může být možná už 24roků a tel. číslo stejně tak dlouho. IP adresa taký není moje. Budu rád když mně číslo co nejdřív odblokujete.
S pozdravem Durďák Václav


***


Požadované řešení

Odblokování mého tel. Čísla ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2025 16:47, před 24 dny

Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.

Ve veřejně dostupných obchodních podmínkách, které podnikatel při provozování webu využívá, není uvedeno oprávnění blokovat telefonní čísla. Jediná restriktivní opatření, která by v řešené věci přicházela v úvahu, jsou upravena v bodu č. 5 obchodních podmínek společnosti.

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc blokovat cizí telefonní číslo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.