| Počet nahlášených stížností: | 1 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.3.2025 jsem prostřednictvím webu zadal poptávku na opravu monitoru a zaplatil poplatek 75 Kč. Požadavek se vůbec nezobrazil v sekci "moje opravy". Dne 3.4.2025 jsem tento problém nahlásil a obdržel jsem tuto odpověď:
"Měli by se vám sami ozývat opraváři s nabídkami. Pokud se vám nikdo neozve, 75 Kč vám přijde zpátky na kartu"
Na dotaz, proč se zakázka nezobrazuje, jsem žádnou odpověď neobdržel.
Do dnešního dne (po dvou měsících) jsem nedostal žádnou nabídku na opravu, ani zpět poplatek. Na další reklamace nikdo z firmy nereaguje.
požadavek na opravu monitoru
Vrácení poplatku, omluva za nekorektní jednání, nabídka na odškodnění.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Dle obchodních podmínek je portál Opravárna automatizovaným systémem, jehož cílem je zprostředkovávání kontaktů mezi uživateli portálu Opravárna. Objednatel (Uživatel, který poptává skrze portál Opravárna provedení Opravy) platí provozovateli (společnosti Opravme Česko z.s.) jednorázovou částku za vyvěšení Poptávky, a to ve výši 75 Kč. Provozovatel se zavazuje, že po dobu jednoho měsíce bude Objednatelovu poptávku pravidelně nabízet vhodným Zhotovitelům. Objednatel si mezi nimi bude moci vybírat.
Společnost by měla v daném případě prokázat, že svůj závazek ze smlouvy splnila. Jestliže společnost poruší své povinnosti, má spotřebitel právo na náhradu škody.
Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla: Opravme Česko z.s., K Vejvoďáku 1202, Zbraslav, 156 00 Praha 5. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty od smlouvy uschovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.