Společnost


RYANAIR DAC

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 23)

#81940Platba za palubní lístky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

11 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2025, před 11 dny

Jana Vaškovičová

Znění stížnosti

Dobrý den,

přes MyTrip jsem si koupila letenky (s jedním přestupem).
v Portálu myRyanair nebyl náš let z Vídně (10:20) do Valencia 17.4.2025. Nemohla jsem proto tisknout palubní lístky. Ryanair mi palubní lístky vytiskl na letišti za 110 eur, s tím, že mám požádat o vrácení peněz. Na stránkách Ryanairu jsem rezervaci hned po nákupu na MyTrip 19.1.2025 potvrdila. Přestupní let z Valencia do LPA v portále byl, stejně jako zpáteční let z LPA do Vídně 25.4.2025. To mi přišly také emaily s ref. číslem, u letu z Vídně do Valencia ne.
Když reklamuji na Ryanair, odpovídá mi, že mám kontaktovat cestovní agenturu (MyTrip). Ta mi při reklamaci odpověděla, že jí jsem žádné peníze navíc neplatila, ať kontaktuji leteckou společnost.

Děkuji,
Jana Vaškovičová


Produkt

Let z Vídně do Valencia s Ryanair (nákup přes MyTrip). Let nebyl na portále, nebylo možno se odbavit předem /tisknout palubní lístky.


Požadované řešení

Vrácení platby 110 eur na letišti za tisk 2 palubních lístků. Pokud bych měla na portále daný let k dispozici, odbavení online bych provedla.
Bohužel let z Vídně tam nebyl. Psala jsem na chat Ryanair, řešení nepřišlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2025 15:47, před 4 dny

Pokud společnost neumožnila spotřebiteli provést on-line check-in, nemůže po spotřebiteli žádat úhradu poplatku. Spotřebiteli doporučujeme, aby u společnosti uplatnil reklamaci a žádal vrácení neoprávněně účtovaného poplatku.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Irsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.