Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:128
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

2.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (3 z 128)

#81942Zrušení ze strany ubytování gre apartments, Atheny a podvodné jednání

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2025, před 16 dny

Lenka Prokopová

Znění stížnosti

Dobrý den,
žádám o vráceni peněz za nevyužité ubytování gre Apartments, Kairi 4, Atény, 105 51, Řecko, číslo rezervace *** ve dnec 8. - 10. 5.2025 ve výši 192,10 euro.
Objednali jsme si toto ubytování, ale dostali jsme podvodný email od ubytování tohoto znění přes aplikaci Booking.com:

Dear Guest,

We are writing to inform you of an upcoming adjustment to our pricing structure for all bookings at our property. The price increase is due to high demand.

Effective in 4 days, the cost of reservations will increase by 50%. However, as a valued guest who has already secured a booking with us, we are pleased to offer you the opportunity to reauthorize your reservation at a reduced rate of only a 20% increase, rather than the full 50% adjustment applicable to new bookings.

To proceed with the reauthorization of your booking at this special rate, please use the following link:


Produkt

gre Apartments, Kairi 4, Atény, 105 51, Řecko, ubytování od 8. do 10. května, cena 192,10 euro, číslo rezervace ***


Požadované řešení

Žádáme o vrácení peněz ve výši 192,10 euro s ohledem na výše zmíněné záležitosti, nekomunikaci ze strany ubytovatele a nevyřešení společností Booking com přes naše opakované urgence.
S pozdravem
Lenka Prokopová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2025 15:51, před 9 dny

Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel hotelu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.

Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace.

Jestliže byla spotřebiteli rezervace zrušena, má právo na vrácení finančních prostředků.

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.gov.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.gov.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Gorazdova 24, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.