Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 85)

#81947Dovoz objednaného jídla dvě hodiny bez reakce!

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

28 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2025, před 29 dny

Andrea Stibalová Majerová

Znění stížnosti

Dobrý den,
píší jež čtvrtou stížnost a dosud bez řešení! V pátek 16.5.2025 jsem udělala online objednávku na adresu ***. Na jméno Andrea Stibalová Majerová. Objednávka byla přijata v 18:04, Doba doručení 50-60minut. Doba doručení se neustále zvyšovala až na 20:08. což je přeš dvě hodiny! Objednávku jsem absolutně studeného jídla, kdy kurýr dorazil v 19:57, jsem odmítla převzít. Chápu,že restaurace může být vytížena, dopravní zácpa atd, ale dvě hodiny?! Bez jakékoliv kompenzace to opravdu odmítám. Nyní už mě evidentně ignorujete, tomu říkam chování k zákazníkovi. Požaduji kompenzaci minimálně v plné výši vrácení peněz. A rozhodně vašich služeb již nevyužiji.


Produkt

Online rozvoz KFC, dodání objednávky dvě hodiny!


Požadované řešení

Vrácení peněz v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2025 14:23, před 23 dny

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího.

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/kontakt). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.