Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:205
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

22 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (45 z 205)

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Uvedená procenta vychází z 14 hodnocení od spotřebitelů help

#81948Špatná cena

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2025, před 6 dny

Luděk Vrzák

Znění stížnosti

V létě 2024 jsem si objednal zazimování a odzimování bazénu za zvýhodněnou cenu. Zazimování proběhlo bez problémů. Pro odzimování mi byly cestou SMS nabídnuty 3 termíny, ze kterých jsem si vybral ten poslední.
Při odzimování bazénu se mi zdála cena neúměrná. Vyžádal jsem si fakturu (prý posílají automaticky, ale na můj e-mail nedorazila) abych zjistil, že místo zvýhodněné ceny (sleva 30%) mi byla účtována jen 10% sleva.
Reklamoval jsem cenu a bylo mi sděleno, že sleva 30% byla jen na zakázky realizované do 18.4.2025. Jelikož byl bazén odzimován až 29.4.2025, je cena je správně.
Když jsem argumentoval, že tento termín mi v rámci objednané služby za zvýhodněnou cenu nabídli sami, bylo mi sděleno, že všechny potřebné informace jsou uvedeny na webových stránkách a faktura e takto konečná.

Pokud si objednám službu a dodavatel mi nabídne termíny, myslel jsem si, že termíny nabízí v souladu s objednanou službou.
Přijde mi to jako podvod na zákazníka.


Produkt

Odzimování bazénu Plus - faktura ***


Požadované řešení

Uznání pochybení v zaslání termínu odzimování v rámci objednané služby (Zazimování a odzimování bazénu za zvýhodněnou cenu) a vrácení rozdílu ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2025 16:45, před 20 hodinami

Z popisu stížnosti vyplývá, že mezi stranami byla sjednána smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.

Pro smlouvu o dílo platí, že cena díla je ujednána dostatečně určitě, je-li dohodnut alespoň způsob jejího určení, anebo je-li určena alespoň odhadem. Mají-li strany vůli uzavřít smlouvu bez určení ceny díla, platí za ujednanou cena placená za totéž nebo srovnatelné dílo v době uzavření smlouvy a za obdobných smluvních podmínek.

Pokud byla objednána služba se slevou 30 % a následně byl spotřebiteli nabídnut termín, který této slevě neodpovídal, má spotřebitel právo požadovat slevu ve smluvené výši, tedy 30 %. Jestliže by byl spotřebitel řádně informován o skutečnosti, že slevu ve výši 30 % je možné využít pouze při realizaci služby v omezeném časovém období, mohlo by být stanovení ceny (sleva 10 %) v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.