Společnost


Wizz Air Hungary Ltd.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

8.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (3 z 36)

#81949Platba za checkin na letišti

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2025, před 6 dny

Michal Novák

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 8/5 jsem letěl s rodinou do Londýna, zpět 11/5. Letenky od Wizzair jsem koupil přes mytrip.com. Několik dní před odletem jsem byl mytrip.com vyzván k dodání podkladů k online check-inu. To jsem udělal a dostal potvrzení, že "flight is now scheduled for automated check-in". Později jsem ale dostal pro let tam i zpět email, kde se psalo "Odbavení na letišti". Přihlásil jsem se do systému wizzairu, našel booknuté lety, ale pro let tam i zpět viděl info, že online check-in nejde.
Pro oba lety jsem musel zaplatit poplatek za check-in na letišti, dohromady asi 10tis Kč. Volal jsem na mytrip.com, ti nic vracet nechtějí, protože jsem jim nic neplatil. Wizzair se mnou vymetl s tímto argumentem:
"With regard to your claim, we would like to inform you that according to our systems you did not attempt to check-in online", i přestože jsem jim doložil printscreeny, že online checkin nešel.
Prosím o pomoc jakým způsobem se neprávem účtovaných poplatků domoci.
Děkuji, Michal Novák


Požadované řešení

vrácení poplatku za check-in na letišti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2025 14:29, před 23 hodinami

Pokud společnost neumožnila spotřebiteli provést on-line check-in, nemůže po spotřebiteli žádat úhradu poplatku. Spotřebiteli doporučujeme, aby u společnosti uplatnil reklamaci a žádal vrácení neoprávněně účtovaného poplatku.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Maďarsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.