| Počet nahlášených stížností: | 114 |
| Z toho za letošní rok: | 5 |
| Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
rád/a bych podal/a stížnost na řidiče autobusu,který dne 19.5.2025 odjel z autobusového nádraží ve Svitavách o pět minut dříve, než bylo uvedeno v jízdním řádu.
Tímto postupem mohl připravit cestující, kteří dorazili na zastávku včas podle platného jízdního řádu, o možnost využít daný spoj.
Autobus s registrační značkou *** (číslo řidiče ***), spoj 680800 5, jizd.č. ***
Zavedení kontroly odjezdu ze zastávek.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- e-mailem na stiznosti@busline.cz,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.