Společnost


GLMT group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#81966Reklamace odmítnuta s odůvodněním, že i když závada byla způsobena běžným užíváním, tak bylo nabídnuto užívání pouze náhradním způsobem.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

15 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2025, před 16 dny

Josef Sýkora

Znění stížnosti

Elektronická cigareta s výměnnými hlavicemi doplňovanými liquidem ze zásobníčků. Jako popis vady bylo uvedeno "nefunfuje, (nenahřívá), displej zobrazuje hlášení "Nízký odpor". Za běžného provozu potažením, nasátím vzduchu, se liquid samočinně nahřívá a tím vytváří vdechovanou směs vzduchu a liquidu. Při podání reklamace zařízení nepracovalo vůbec, psalo uvedenou hlášku. Prodejce jako řešení reklamace nabízí možnost stisknutím tlačítka určeného pro aktivaci displeje navodit stav, který nemá nic společného s automatickým nahřevem v původním bezproblémovém stavu.
Reklamační protokol a zamítnutí reklamace tvoří přílohy.


Produkt

elektronická cigareta Smok Novo PRO , barva Lyon Blue, účtenka předaná při reklamaci prodejci č. ***


Požadované řešení

výměna zboží za nové, alt. vrácení kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2025 11:04, před 8 dny

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Jestliže vadu na zboží způsobil spotřebitel, např. došlo k mechanickému poškození zboží, nejedná se o výrobní vadu, a podnikatel tak může reklamaci zamítnout.

Vzhledem k tomu že však ze zaslané přílohy vyplývá, že společnost zboží i přes zamítnutí reklamace opravila, jedná se z našeho pohledu o uznanou reklamaci, která by se později případně dala započítat do opětovných vad nebo většího množství vad, kdyby tyto v budoucnu nastaly. Formálně byla reklamace sice zamítnuta, ovšem fakticky (opravou) byla reklamace uznána jako odůvodněná.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.