Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:132
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

54.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (72 z 132)

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Uvedená procenta vychází z 19 hodnocení od spotřebitelů help

#81973Vypovězení pracovní neschopnosti a hospitalizace že smlouvy, nesouhlas s dodatkem, v průběhu pojištění onemocnění onkologicky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

26 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2025, před 26 dny

Jana Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím Vás chtěla byCh tímto napsat stížnost a stále doufám o vstřícnost a pochopení.

Dne 4.10.2024 jsem zůstala na pracovní neschopnosti, jelikož mě bolelo pravé koleno a 28.06.2024 jsem byla u lékaře a naplánoval mi operaci. Levé koleno jsem uvedla do dotazníku, pravé jsem nezatajila. V tu dobu, když jsem uzavírala s Vaší společností Životní pojištění jsem zapomněla na injekci, kterou mi lékař vpravoval kdysi do kolene, v době kdy mi léčil levé. Za to se velice omlouvám, promiňte.

Proč píši stížnost, v době po operaci pravého kolene a zároveň na neschopence co jsem od 04.10.2024 jsem bohužel onemocněla a byl mi akutně operován žaludek pro cizí těleso a následně diagnóza při vyšetřeních zjištěna zhoubný nádor ledviny.

Nárok na Hospitalizaci a pracovní neschopnost na nemoc jsem uplatnila 21.01.2025 kdy jsem se vrátila z nemocnice domů.

Neustále mi bylo posíláno, ať doplním doklady a řešila jsem to i s mojí paní MUDR. P, které jste posílali dopis o výpis ze zdravotní dokumentace. Vzhledem k tomu jsem její vyjádření posílala do Datové schránky.
Řešila jsem to po telefonu i s paní Likvidátorkou (jméno si nepamatuji), která měla poté dovolenou a začala to vyřizovat jiná, paní K.
Připadalo mi, že si mě přehazujete jako horký brambor, promiňte za tento výrok, ale v nejmenším případě jsem neměla v úmyslu někoho obelhat, natož pojišťovnu.
Po operaci ledviny, kterou mi provedli v IKEMU v Praze 21.03.2025, nárok na hospitalizaci jsem podala 23.04.2025, kdy jsem byla už relativně v pohodě a měla jsem náladu poslat doklady.

Jedná se mi o nový dodatek a o posouzení, nesouhlasím s tím rozhodnutím, jednala jsem s právníkem a mohu celou žádost předat jemu a řešit to soudní cestou. Nechápu proč když v průběhu pojištění onemocníte rakovinou, tak se k Vám pojišťovna postaví zády, tyto diagnózy si člověk nevymyslí a dobrovolně si nejde nechat vyříznout orgány.
Věřte mi, že bych Vám toto nepsala, jedná se mi o spravedlnost a nějakou sounáležitost.
23.04.2025 jste usoudili, že má smlouva bude mít nový dodatek, nesouhlasím s tím a dle zákona mám nárok na odvolání.
Do dnešního dne mám Vám podepsat a zaslat dodatek, když to neudělám, stejně přijde v platnost, tak je to trochu zvláštní.

Žádám a prosím Vás o přezkoumání stížnosti a ponechání pracovní neschopnosti na nemoc a hospitalizaci pro nemoc v pojištění a udělení výluky na levé i pravé koleno, a karpály jak bylo uvedeno v pojištění při podpisu smlouvy.

Děkuji moc za kladné vyřízení a zabývání se tímto problémem.
S pozdravem Jana Nováková, ***


Požadované řešení

Zrušení dodatku že dne 23.4.2025, ponechání původní smlouvy č.3280124879, udělit výjimku na levé a pravé koleno, karpaly levé i pravé ruky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2025 13:29, před 19 dny

Pojistné smlouvy se řídí zejména pojistnými podmínkami, které jsou součástí smlouvy. Tyto podmínky si pojišťovna může stanovit podle svého uvážení, přičemž spotřebitel uzavřením smlouvy s těmito podmínkami souhlasí.

Jestliže pojišťovna odmítne vyplatit pojistné plnění a podmínky pojistného plnění byly splněny, je vhodné obrátit se s reklamací přímo na pojišťovnu. Pojišťovna je povinna vyřídit reklamaci do 30 dní od jejího doručení.

V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.

Pokud selžou všechny cesty smírného řešení sporu, může se spotřebitel obrátit na advokáta a jeho cestou podat žalobu k civilnímu soudu. Databáze advokátů je dostupná mj. z https://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2025 09:03, před 18 dny

Vážená paní Nováková,

děkujeme za Váš podnět, který je však již prošetřován. Naši odpověď jsme Vám zaslali dne 26. 5. 2025. I přesto předáváme toto Vaše vyjádření kompetentním pracovníkům ke zpracování.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zaslána odpověď opět přímo na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem

Stížnosti

Generali Česká pojišťovna a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.