Společnost


Telly s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 8)

#81983Pohledavka/Ukonceni smlouvy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2025, před 27 dny

Michal Janda

Znění stížnosti

Spolecnost extremne agresivni pri prodeji a vymahani sluzeb. Pozor na male pismo a vseobecne obchodni podminky


Produkt

TV


Požadované řešení

Doplatek za nevyuzite sluzby, neni mozne zrusit sluzby bez penale


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2025 11:39, před 20 dny

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

Jestliže jsou spotřebiteli služby v souladu se smlouvou poskytovány, není rozhodující, zda spotřebitel zaplacené služby využívá, či nikoliv.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.