Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Spolecnost extremne agresivni pri prodeji a vymahani sluzeb. Pozor na male pismo a vseobecne obchodni podminky
TV
Doplatek za nevyuzite sluzby, neni mozne zrusit sluzby bez penale
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.
Jestliže jsou spotřebiteli služby v souladu se smlouvou poskytovány, není rozhodující, zda spotřebitel zaplacené služby využívá, či nikoliv.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.