Počet nahlášených stížností: | 259 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Geis nám přivezl skluzavku minuli pátek a od té doby se řeší reklamace jestli ji uznají že byla rozbita a nejlepší v tom že syn slaví narozeniny teď v sobotu a asi nebude ani skluzavka to je fakt perfektní
Hřiště piccolo
Chci jen podpis aby skluzavka přišla druhá
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Geis CZ s.r.o. Kontakty na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.geis-group.cz/cs/kontakt#mailform.
Vadné zboží je však možné a účelné reklamovat u společnosti, u které bylo zboží zakoupeno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.