Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den dne 21.5.2025 v Usti nad labem v obchodni centrum forum,jsem si prisla s dcerou koupit krecka dzungarskeho a take jsem pozadala o akvarko nejake mensi. U babicky mame velike akvarko ,rekla jsem jim ze to mame na necele dva dny ,nez babicka prijede mame doma klec ,ale bala jsem se,aby nam krecek neutek taky se to stava. Na prodejne mi rekli ze mam prijit s avarkem a pote mi krecka prodaji ,ale to snad nnemysli vazne ,abych tahala do obchodu velike aqvarko .Dcera mi tam brecela doufam ze nebudu muset navstivit lekare ohledne stavu dcery . Takove nevhodne chovani jsem jeste opravdu nevidela nikde v zadnem zverimexu.Citila jsem se tam velmi spatne i s dcerou.Opravdu jsem tohle necekala dekuji
Nejlepsi reseni by bylo kdyby tam byli nove a ochotne prodavaci
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží prodat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.