Společnost


PetCenter CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 10)

#81995Neprodaji krecka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

26 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2025, před 26 dny

Michaela Husakova

Znění stížnosti

Dobry den dne 21.5.2025 v Usti nad labem v obchodni centrum forum,jsem si prisla s dcerou koupit krecka dzungarskeho a take jsem pozadala o akvarko nejake mensi. U babicky mame velike akvarko ,rekla jsem jim ze to mame na necele dva dny ,nez babicka prijede mame doma klec ,ale bala jsem se,aby nam krecek neutek taky se to stava. Na prodejne mi rekli ze mam prijit s avarkem a pote mi krecka prodaji ,ale to snad nnemysli vazne ,abych tahala do obchodu velike aqvarko .Dcera mi tam brecela doufam ze nebudu muset navstivit lekare ohledne stavu dcery . Takove nevhodne chovani jsem jeste opravdu nevidela nikde v zadnem zverimexu.Citila jsem se tam velmi spatne i s dcerou.Opravdu jsem tohle necekala dekuji


Požadované řešení

Nejlepsi reseni by bylo kdyby tam byli nove a ochotne prodavaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2025 12:26, před 20 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží prodat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.