Společnost


Netfox s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#82001Odstoupení od kupní smlouvy pro nevyřízení reklamace ve lhůtě a opakovaný výskyt vady

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2025, před 10 dny

Karolína Koblihová

Znění stížnosti

Dne 18.03.2025 jsme v zákonné lhůtě reklamovali vysavač, 21.03.2025 byl vysavač doručen do společnosti Netfox s.r.o. Po reklamaci byl vysavač doručen zpět 3.04.2025, (***) po rozbalení jsem zjistila, že vysavač nebyl opraven a obratem jsme o tom informovali společnost Netfox s.r.o. a vysavač byl zaslán zpět s požadavkem na vrácení kupní ceny z důvodu neúčinné opravy ještě ten den tj.: 3.04.2025.
7.04.2025 byl vysavač doručen do společnosti Netfox s.r.o.
Dne 02.05.2025 jsem dostala informaci o vytvoření nového reklamačního řízení pod č.: ***, které z naší strany nebylo žádané, vysavač byl však doručen 5.05.2025, zásilku jsme převzali v naději že bude tentokrát vysavač opraven, avšak vysavač stále nefungoval, po poradě s právní poradnou společnosti Dtest a telefonickou komunikací s ČOI jsem zaslala emailem odstoupení od smlouvy se 14-ti denní lhůtou pro vrácení kupní ceny a nákladů spojených s reklamací tj. k 20.05.2025 a vysavač jsem opět zaslala zpět společnosti Netfox s.r.o., vyjádření majitele společnosti:

Dobrý den



Vím kam směřujete emailem níže a chcete jen po 2 letech vrátit zboží a získat peníze zpět a hledáta cestu jak to udělat.

Ve vašem emailu uvádíte nepravdivé informace a chtít můžete cokoliv třeba být prezitentem USA, ale co si přejete nemusí být vždy druhým akceptováno hlavně pokud na to nemáte žádný právní nárok.



ČOI v tomto případě bude stát za námi splnili jsme vše co musíme a soud zkusit můžete taky ale nevyhrajete, nemáte žádný nárok na to co chcete.

Máme dvě reklamace a doklady od přepravců kdy jsme přijali a kdy jsme zaslali zpět + vyjádření autorizovaného servisů, zde v pořádku ať si stěžujete kde chcete bude za nás vždy v pořádku vyřešená reklamace.



Vysavač nám klidně pošlete, budeme vám pak účtovat skladné co ze zákona můžeme a o peníze se můžeme soudit roky.



Vše jsme vyřídili dle zákona a nic neporušili jen na nás zkoušíte věci, zkoušejte si příště ty věci kupovat třeba na Alze tam jsou benevoletnější k tomu co ze zákona musí a nemusí.

U nás se řeší jen to co ze zákona musíme a 2 roky staré věci zpět nebereme jen proto že zákazník chce vrátit.



Reklamace jsme vždy vyřídili od 30 dnů, protokoli z autorizovaného servisu máme a pokud chcete předejte vše právnímu zástupci a můžeme se o peníte sopudit když se tak dobře vyznáte v zákonech a zaplatíte si u soudu za to že zjistíte že je rozdíl mezi tím co chcete a na to co ze zákona máte nárok a překrucování zkutečností a vymýšlení si že jsme nestihli do 30 dnů už je opravdu za hranou co si zákazníci mohou dovolit.



Vaše jednání není slušné a překračuje hranice, budeme reagovat stejně jako je Váš postoj, použijeme vše na co ze zákona máme nárok.



Budu rád pokud to dáte k soudu a prohrajete to


Produkt

Vysavač Xiaomi Robot Vacuum X10+ EU


Požadované řešení

Vrácení peněz za zboží včetně poštovného za zasílání reklamací.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2025 13:00, před 5 dny

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud byla reklamace uznána avšak spotřebiteli byl vrácen neopravený výrobek, jednalo by se pravděpodobně o nevyřízení reklamace řádně a včas.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Odstoupení od smlouvy je přitom jednostranný právní úkon, který nepodléhá souhlasu druhé strany. Odstoupením se smlouva od počátku ruší, účastníci si mají vzájemně vrátit to, co si poskytli.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.