Počet nahlášených stížností: | 1240 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 18 |
Opakovaně nedoručená zásilka!
Řidič dle pana M., se kterým jsem mluvila, volal v 10.47, telefon jsem neslyšela!
Jakmile jsem zjistila zmeškané volání, okamžitě jsem volala nazpět. Řidič mi řekl, že už je daleko a vracet se nebude! Tvrdil, že zvonil, a že jestli jsem to již po několikáté neslyšela, tak neví jak to máme s tím zvonkem! A to tvrdí vždycky!). Já pravdivě říkám, že nezvonil!!! Zatelefonoval, a když jsem mu ihned nezvedla telefon, tak ani nevysedl z auta!
Volala jsem na linku 225331520, komunikoval se mnou operátor, pan M.?, nejsem si jista zda jsem slyšela to příjmení správně, telefony a časy potvrdil, bohužel nic nevyřešil! Neomluvil se a jen se zastával řidiče!
Číslo zásilky ***, dodavatel Lékárna.
Požaduji zaslat výpis GPS vozidla v 10.47 a 10.55 hodin dne 22.5.2025.
Požaduji výměnu řidiči na naši dodací adresu .
Požaduji snížení odměny řidiče a pana M.
Budu se vyhýbat dodávání Vaší společností PPL, protože zaplatím za dodání na adresu (na této adrese mám Home office pro svoji firmu ***), a nikdy balíček není doručen! Děláte to záměrně, aby di zákazník musel dojet na Parcel shop a zde máte zaznamenanou aktivitu!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.