Počet nahlášených stížností: | 3267 |
Z toho za letošní rok: | 12 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
potřebuji reklamovat nedoručení zásilky ***. Dne 21. 5. 2025. mi měla být doručena zásilka. Byl jsem informován prostřednictvím sms, že doručovatel dorazí mezi 12:10 - 14:10 hodin.
Vzal jsem si kvůli tomu den volna a čekal jsem na řidiče celý den. Z bytu jsem se nehnul ani na chvíli a byl jsem na telefonu. Jenže k mému překvapení řidič nedorazil, ani nezavolal a jen mi přišla sms, že je balík uložen v Balíkovně, protože adresát nebyl zastižen. Evidentně nebyl proveden pokus o doručení. Další věc, co nechápu, proč nebyl balík uložen na nejbližší Balíkovnu? Hned poblíž domu je Balíkovna Praha 650 nebo další která je poblíž je Praha 600. Proč nechal řidič balík v Balíkovně v Řepích?
Napsal jsem tedy stížnost na mail pomuzeme@balikovna.cz
Jejich odpověď pro mne nebyla vůbec uspokojivá: "..Dle našich datových záznamů již byla zásilka uložená na poště Praha 618. Uplatnit nespokojenost se službou, tak jak byla poskytnuta, lze pouze na Vaší poště. Doporučuji obrátit se přímo na vedoucího pošty, který je kompetentní se k záležitosti vyjádřit, nebo požádat o vyjádření dodávací poštu...."
Takže jinými slovy, problém nikdo řešit nebude. Musím i tak osobně řešit problém na poště a na to vážně nemám čas. Navíc s dřívější zkušeností, co mám s řešením jakéhokoliv problému na poště, žádné řešení nebude. Jinými slovy si mám dojít na poštu, podat stížnost, vyzvednout si balík a tím to končí. Služba zaplacená je, balík jsem si vyzvedl, takže si už vlastně není na co stěžovat. Maximálně padne, že byla chyba způsobena lidským faktorem.
Ale to mne opravdu už nestačí. Není to první negativní zkušenost s doručováním balíku. Za uvedenou službu jsem si zaplatil, doma jsem byl, ale balík nikdo nedoručoval.
Balíkovna doručení balíku do vlastních rukou
Balíkovna má moje telefonní číslo, tak ať mi zavolají a balík doručí tam, kde budu. Případně si dojdu vyzvednout balík, ale pak chci vrátit peníze za poštovné.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.