| Počet nahlášených stížností: | 66 |
| Z toho za letošní rok: | 7 |
| Stále v řešení: | 1 |
72%
28%
Dobrý den,
posílám komunikaci s odpovědnou osobou na dotaz v Globus Černý Most.
Bohužel jsem ta fakta, o kterých se jedná nenafotila.
Na mojí poslední zprávu už mi nebylo odpovězeno.
Děkuji mockrát za zveřejnění.
S úctou Jaroslava Přičková
info@globus.cz
Dnes 12:24
Přejít na přílohy
Re: "Lesní" borůvky [globus#18712]
Dobrý den,
pak lžete!
Informace jak na mrazícím boxu, tak na váze jsou o lesních borůvkách.
Zítra se půjdu podívat, zda jsou tyto závady odstraněny.
A taky upravená cena, protože to co prodáváte zdaleka neodpovídá ceně!
Děkuji
Přičková
---------- Původní e-mail ----------
Od: info
Komu: ***
Datum: 22. 5. 2025 11:21:24
Předmět: "Lesní" borůvky [globus#18712]
Dobrý den, paní Přičková,
velice nás těší, že se na nás obracíte.
Je nám líto, ale lesní borůvky nevedeme v našem hypermarketu a ani nejsou v nabídce při objednávání ovoce a zelenina.
Děkujeme za pochopení.
Přejeme hezký den.
AČ | Konzultant zákaznické péče
Zákaznická péče Globus
tel.: 800 241 242
e-mail: info@globus.cz
Dne 22.05.2025 11:03:46 *** napsal/a:
Upozornění: Tento e-mail je odeslán od odesílatele mimo síť Globus.
Neklikejte na odkazy, neotevírejte a nestahujte přiložené přílohy a nepředávejte odesílateli jakékoli informace, pokud jej neznáte nebo mu nedůvěřujete.
Dobrý den,
dnes jsem chtěla v Globusu na Černém mostě nakoupit Lesní borůvky.
Bohužel jsem zjistila, že nabízené borůvky jsou Kanadské, nebo Kavkazské.
Žádám tímto o nápravu a informaci kdy budou skutečné Lesní borůvky opět v prodeji.
Hlavně mě, prosím nepřesvědčujte, že to lesní borůvky jsou jako paní "z mrazáku" v Gastro Louny,
která se mě snažila přesvědčit, že tyhle borůvky rostou jinde, proto jsou větší.
Je to hloupost.
Pravá Lesní borůvka je menší a je černá i uvnitř a taky podstatně jinak chutná.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Přičková
Kanadské, nebo kavkazské borůvky vydávané za lesní borůvky
Uvedení názvu produktu na pravou míru a upravená cena.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.