Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3267
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (2 z 3267)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 31 hodnocení od spotřebitelů help

#82010Proč zásilku vůbec doručovat, když jí můžu nechat rovnou na poště, že jo?!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2025, před 11 dny

Lucie Fejfárková

Znění stížnosti

Opět a po několikáté Česká pošta zazářila...Dnes mi měla být doručena zásilka na mou adresu a to mezi 15:20 - 17:20 hodin. V 15:03 mi přišla sms, že zásilka je uložena na poště. Jako vážně? Řidiči se nechtělo v tomhle hnusném počasí doručovat zásilky, tak mojí zásilku nechal rovnou na poště a nebo už jsou řidiči tak líní, že se ani nenamáhají doručovat zásilky a prostě je sprostě nechají na poště?? Kde mimochodem člověk stráví i hodinu ve frontě na to, aby dostal to, za co zaplatil, což je DORUČENÍ DOMŮ!!! a ne na *** poštu!!! Kdo pak komu má platit a za co?!


Produkt

Přepravní služby


Požadované řešení

Dojet na místo doručení, zavolat a počkat na příjemce, až si pro zásilku přijde. Jednoduché!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2025 14:14, před 6 dny

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.