Společnost


VOLITA GROUP CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 61)

#82022DŮRAZNÉ VAROVÁNÍ – NAPROSTO NESERIÓZNÍ FIRMA!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2025, před 10 dny

David Ježek

Znění stížnosti

Potřebovali jsme pouze seřízení oken – dvě z nich se špatně zavírala. Reagoval jsem na reklamu slibující bezplatnou kontrolu a následné opravy. Bohužel, šlo o školní příklad toho, jak dnes fungují podvodné praktiky maskované jako servisní služby.

První kontakt – ozvala se paní z infolinky, že jsem vyplnil formulář. Snažil jsem se získat alespoň orientační cenu, ale bylo mi řečeno, že nejprve musí vše zdarma obhlédnout a pak připraví nabídku. Budiž.

Druhý kontakt – volal technik, domluvili jsme termín. Chtěl jsem, aby okna rovnou seřídil, ale prý „to takhle nedělají“, že by se jim nevyplatilo jezdit ve dvou. Už tehdy mi to začalo smrdět, ale přistoupil jsem na to.

Třetí kontakt – technik přijel, okna zběžně prohlédl, pak teatrálně telefonoval „na centrálu“, jako by šlo o prodej hrnců na předváděcí akci. Odjel s tím, že pošle nabídku. Ta přišla záhy – za 14 000 Kč! Za seřízení 4 křídel a výměnu kompletního kování.

Odmítl jsem. Nejsem hlupák.

Obrátil jsem se přímo na výrobce našich oken. Velmi sympatický technik přijel, vytáhl kufřík s nářadím, seřídil všech 9 oken za zlomek ceny. A všechna fungují jako nová.

Tuto firmu důrazně nedoporučuji. Celý jejich přístup je neseriózní, ba až podvodný. Opravdu mě děsí pomyšlení, kolik důvěřivých důchodců jim může naletět. Stačí si přečíst další recenze – nejsem jediný...

Pokud čtete tuto recenzi a váháte – udělejte laskavost své peněžence a najděte si jinou firmu. Ušetříte si čas, peníze i nervy.

A pro zaměstnance této firmy jen jedna otázka: Jak vůbec můžete ráno vstát z postele s pocitem „koho dneska okrademe“?


Produkt

Seřízení oken


Požadované řešení

Aby karma zasáhla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2025 13:40, před 5 dny

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Zkrácená strana může požadovat o zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

Pokud by se spor nepodařilo vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

S ohledem na to, že v popsaném případě spor s podnikatelem nevznikl, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.