| Počet nahlášených stížností: | 1 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 0 |
Jedná se o fakturu o práci, která nebyla vykonána. Byli tady montovat fotovoltaiku na ohřev vody. měla jsem dotaci 70000. Práci vykonali a já jsem těch 70000 zaplatila. Pak mi přišla faktura na zaplacení řezání keřů aby se dostali na střechu. To ale není pravda. Nic takového se tady nekonalo. Tak mi poslali znovu fakturu, že jsem nebyla doma tak bych měla zaplatit výjezd za ty samé peníze.Měla jsem s touto firmou sjednaný termín na pátek. Oni ale přijeli nečekaně ve středu.Na štěstí to namontovali v tu středu. Takže sem nejeli zbytečně. Přesto po mě ty peníze požadují.Já jsem zatím nic neplatila. Proto bych chtěla vaše vyjádření. Děkuji Doležalová
Montáž fotovoltaiky na ohřev vody
Neplacení práce, která nebyla vykonána.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za služby, které si od společnosti prokazatelně objednal a které byly skutečně provedeny. Pokud tedy fakturované služby nebyly provedeny, neměla by být spotřebitelka povinna za ně platit.
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, měla by být také schopna prokázat, že dané služby byly skutečně provedeny a tedy má na zaplacení částky právní nárok.
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.