Společnost


FleetCom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#82032Neoprávěné placení za službu která nebyla zhotovena

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2025, před 7 dny

Miluše Doležalová

Znění stížnosti

Jedná se o fakturu o práci, která nebyla vykonána. Byli tady montovat fotovoltaiku na ohřev vody. měla jsem dotaci 70000. Práci vykonali a já jsem těch 70000 zaplatila. Pak mi přišla faktura na zaplacení řezání keřů aby se dostali na střechu. To ale není pravda. Nic takového se tady nekonalo. Tak mi poslali znovu fakturu, že jsem nebyla doma tak bych měla zaplatit výjezd za ty samé peníze.Měla jsem s touto firmou sjednaný termín na pátek. Oni ale přijeli nečekaně ve středu.Na štěstí to namontovali v tu středu. Takže sem nejeli zbytečně. Přesto po mě ty peníze požadují.Já jsem zatím nic neplatila. Proto bych chtěla vaše vyjádření. Děkuji Doležalová


Produkt

Montáž fotovoltaiky na ohřev vody


Požadované řešení

Neplacení práce, která nebyla vykonána.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2025 10:16, před 3 dny

Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za služby, které si od společnosti prokazatelně objednal a které byly skutečně provedeny. Pokud tedy fakturované služby nebyly provedeny, neměla by být spotřebitelka povinna za ně platit.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, měla by být také schopna prokázat, že dané služby byly skutečně provedeny a tedy má na zaplacení částky právní nárok.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.