Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 20 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 25. 05. 2025, ve 20:42 hodin měl odjíždět z konečné zastávky Brno Klarisky trolejbus č. 30, směr Bystrc. Já a moje dvě děti jsme předtím vystoupili z autobusu č. 57, který přijíždí z Útěchova. Přešli jsme silnici a postavili jsme se na zastávku Klarisky, kde před zastávkou (respektive tam, kde stávají trolejbusy, když přijedou směr od Bystrce) stál trolejbus č. 30. Následně nepřijel na vlastní zastávku, ale odjel rovnou směr Bystrc a nechal nás na zastávce stát, i když jsem pak na něj mával. Závěr: Zastávka je jednoznačně vyznačena na místě, na kterém jsme stáli my. Autobus je povinen zajet až k zastávce.
Marek Neduchal
Poučte vaše řidiče, že si musí plnit své povinnosti, nic víc v tom není.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.