Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 89)

#82035Stížnost na řidiče

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2025, před 8 dny

Marek Neduchal

Znění stížnosti

Dne 25. 05. 2025, ve 20:42 hodin měl odjíždět z konečné zastávky Brno Klarisky trolejbus č. 30, směr Bystrc. Já a moje dvě děti jsme předtím vystoupili z autobusu č. 57, který přijíždí z Útěchova. Přešli jsme silnici a postavili jsme se na zastávku Klarisky, kde před zastávkou (respektive tam, kde stávají trolejbusy, když přijedou směr od Bystrce) stál trolejbus č. 30. Následně nepřijel na vlastní zastávku, ale odjel rovnou směr Bystrc a nechal nás na zastávce stát, i když jsem pak na něj mával. Závěr: Zastávka je jednoznačně vyznačena na místě, na kterém jsme stáli my. Autobus je povinen zajet až k zastávce.
Marek Neduchal


Požadované řešení

Poučte vaše řidiče, že si musí plnit své povinnosti, nic víc v tom není.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2025 14:41, před 7 dny

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.