Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 20 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dnes 27.5. v čase 7:47 vůbec nepřijel autobus c. 84 na zastávku Tržní, tento spoj v tomto čase úplne vynechal. Nikde zmínka o tom, že je nějaký problém. Další spoj měl zpoždění. Žádám laskavě o vysvětlení, jak je možné, že autobus nepřijede tak, jak je uvedeno v jízdním řádu. Hlavně že všude ve voze máte reklamy, jak se má využívat MHD a jak je skvele.. žádná kompenzace na ztracený čas, zbytečné čekání, špatná informovanost. S pozdravem, Lucie Slaná.
Žádám o vyjádření.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.