Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 89)

#82053Vynechaný spoj

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2025, před 6 dny

Lucie Slana

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 27.5. v čase 7:47 vůbec nepřijel autobus c. 84 na zastávku Tržní, tento spoj v tomto čase úplne vynechal. Nikde zmínka o tom, že je nějaký problém. Další spoj měl zpoždění. Žádám laskavě o vysvětlení, jak je možné, že autobus nepřijede tak, jak je uvedeno v jízdním řádu. Hlavně že všude ve voze máte reklamy, jak se má využívat MHD a jak je skvele.. žádná kompenzace na ztracený čas, zbytečné čekání, špatná informovanost. S pozdravem, Lucie Slaná.


Požadované řešení

Žádám o vyjádření.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2025 15:25, před 6 dny

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.