Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Dostal jsem poukaz na Lamborghini Huracan + Porsche 718. Rezervoval jsem si termín na 13.5.2024 v Brně, kde jsme si s rodinou rezervovali a zaplatili hotel. Cesta z jižních Čech. Byli jsme v Brně a 16 hodin před termínem jsem měl hovor o zrušení jízdy. S tím, že nemám nárok na kompenzaci nákladů, které jsem zbytečně vynaložil za hotel a cestu. Byl jsem instruován napsat email a zažádat o prodloužení platnosti na další rok. Na můj email mi nikdo neodepsal a nereagoval.
Snažil jsem se kupon tedy rezervovat nyní po cca roce a uplatnit jej. Na emaily opět nikdo nereaguje, telefony mi nikdo nezvedá.
Dárkový poukaz na jízdu Lamborghini Huracan a Porsche 718
Kompenzace finančních prostředků.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že poskytovatel je oprávněn již provedenou rezervaci zrušit nebo změnit. V takovém případě je zákazník oprávněn provést opětovnou rezervaci služby v rámci doby platnosti zážitkového poukazu. Zákazníkovi nenáleží žádná náhrada újmy v souvislosti se zrušením či změnou rezervace.
Domníváme se však, že by zrušení rezervace mělo být spotřebiteli oznámeno s dostatečným předstihem.
Pokud společnost spotřebiteli sdělila, že je možné zažádat o prodloužení platnosti poukazu, mělo by k této skutečnosti také dojít. Obecně totiž platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost splnit závazek bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti: WASHSALON s.r.o., Poděbradská 433/65, 19800 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.