Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#8207Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2015, před 8 lety

Blahomír Skoupý

Znění stížnosti

Dne 14.6.2015 jsem na slevovém portálu Berslevu.cz zakoupil 4 ks 256 GB USB flash disk OTG (částka 1 576 Kč placena převodem).
Až po dlouhých urgencích mně bylo zboží zasláno.
Při používání jsem zjistil, že se jedná o tzv. "falešné flashky" (snad čínské produkce), neodpovídající prodejnímu popisu parametrů.
Zboží jsem dne 1.10.2015 zaslal v doporučené zásilce na adresu provozovatele slevového portálu firmy Rabator s.r.o., K Cikánce 610, 154 00 Praha 5.
Dosud mně přes opakované urgence nebyl potvrzen příjem zásilky a nebylo potvrzeno zahájení reklamačního řízení; ze strany firmy absolutně žádná reakce.


Produkt

Zaslané 256 GB USB flash disk OTG byly v balení, které na sobě nemělo žádné informace o výrobci (zemi původu) či dovozci do ČR, žádný čárový kód či výrobní číslo. Při používání nesplňovaly při prodeji deklarované parametry a byly prakticky nepoužitelné. Jak jsem až následně zjistil, mé zkušenosti se ztotožňují se stížností #6973 Falešná 256GB flashka ze dne 10.6.2015 na stejný výrobek, také zakoupený na slevovém serveru Berslevu.cz.


Požadované řešení

V průvodním reklamačním dopisu jsem firmu Rabator s.r.o. upozornil, že min. už od června t.r. (viz stížnost #6973 Falešná 256GB flashka) vědomě (!!) prodává zmetky (a nabídky na toto zboží rozesílá v e-mailech opakovaně a stále, dokonce za vyšší cenu než v červnu), popsal jsem výsledky svého testování.
Žádal jsem uznání reklamace bez výměny zboží a vrácení zaplacené částky 1 576 Kč na můj účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému