Společnost


Jan Pávek

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

10.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (6 z 57)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 2 hodnocení od spotřebitelů help

#82078Nedodané zboží, prodejce nekomunikuje

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

18 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2025, před 18 dny

Michal Procházka

Znění stížnosti

Dne 19.11.2024 jsem přes internet zakoupil zboží:

-SACKFABRIK - Policie důkazní sáček (Velikost pytlíku Velký (24x15cm)
(Uplatněn slevový kupón "prislusnik" -10%)
1 ks 224,10 224,10 Kč
-Domovenka malá (Barva/maskovací potisk Modrá (MORAVA)
Poprosím o text: DOPRAVNÍ POLICIE
(Uplatněn slevový kupón "prislusnik" -10%)
1 ks 134,10 134,10 Kč
-2 Vlajka MODRÁ LINIE 2018
(Uplatněn slevový kupón "prislusnik" -10%)
1 ks 179,10 179,10 Kč
-85 Sv. Michael LATINA Modrá linie
(Uplatněn slevový kupón "prislusnik" -10%)
1 ks 269,10 269,10 Kč
-90 Český lev - modrá linie
(Uplatněn slevový kupón "prislusnik" -10%)
1 ks 179,10 179,10 Kč

na internetových stránkách "https://www.janpavek.com/". Fyzická osoba Lucie Hejkrlíková, se sídlem U Velorexu 1302, 564 01 Žamberk, IČ 17388660, Zapsán v registru Městského úřadu Žamberk, Odbor právní, oddělení obecní živnostenský úřad, pod č.j.: MUZBK-27368/2022/ZIV/CERM-352 (dále jen „prodávající“ nebo „správce“) zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob. Dále Jan Pávek, Žamberk, IČO: 00962244 - RES.

V celkové výši 1 084,50 Kč. Bohužel dnes dne 28.5.2025 jsem stále nedostal své zboží. Komunikace ze strany prodávajícího nulová, bez jakékoliv snahy něco vyřešit. Dovolat či dopsat se na stránky nelze. Obracím se tedy na Vás se snahou problém vyřešit.


Produkt

SACKFABRIK - Policie důkazní sáček (Velikost pytlíku Velký (24x15cm), Domovenka malá (Barva/maskovací potisk Modrá (MORAVA), Vlajka MODRÁ LINIE 2018, Sv. Michael LATINA Modrá linie, Český lev - modrá linie


Požadované řešení

Vrácení peněz zpět na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2025 13:59, před 17 dny

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím § 1829 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla podnikatele Jan Pávek, Čs. Armády 747, 564 01 Žamberk. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty ohledně odstoupení od smlouvy uschovat.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.