Počet nahlášených stížností: | 3268 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zdvořile Vás tímto žádám o prověření doručování listovních zásilek (dopisů) mezi obcemi Křiváček, Řehenice, Barochov, které spadají do okresu Benešov. Podle již
zjištěných informací listovní zásilky do našeho okresu doručuje pošta Říčany.
Již několikrát se nám stalo, že ve schránce Křiváček 15 byla pošta Řehenice 15, nebo Barochov 15 , někdy máme poštu i sousedů kteří bydlí hned vedle nás (nechápu
jiné číslo popisné).
Když se toto stalo poprvé, bylo to celkem úsměvné, nicméně situace se dále zhoršuje a moc do smíchu už nám tedy není. Nehledě na to, že sousedi z obce Řehenice
jsou již starší lidé a nemohou s každou špatně doručenou listovní zásilkou chodit a vracet správnému adresátovi.
Chápeme, že někdy jde při doručování o čas, ale obec Křiváček není zas tak velká, vjezd do vesnice je označen cedulí s nápisem Křiváček, stejně tak i ostatní výše ¨
uvedené obce.
Ráda bych podotkla, že nejsme jediní komu jsou listovní zásilky doručovány špatně.
Je to nepříjemné, hlavně když čekáte důležité psaní, např.od soudu, nebo daň z nemovitosti.
Děkuji za prověření a pevně věřím v nápravu.
S pozdravem
Michaela Barešová
listovní zásilky
Zdvořile žádám o prověření doručování listovních zásilek.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.