| Počet nahlášených stížností: | 95 |
| Z toho za letošní rok: | 26 |
| Stále v řešení: | 4 |
Dobihal jsem na zastavku linky 39 na Česke, idjezd 13:15, dobehl jsem 13:14:45, a to jeste tak aby mne videl ve zpetnem zrcatku. Ridic zavrel dvere, a ikdyz jsem dosel az k prednim dverim, tak odjel.
Toto neberu jako slusne chovani!
Divat se do zpetnych zrcatek
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.