Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 89)

#82087Zavření dveří před nosem

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2025, před 6 dny

Alan Mičánek

Znění stížnosti

Dobihal jsem na zastavku linky 39 na Česke, idjezd 13:15, dobehl jsem 13:14:45, a to jeste tak aby mne videl ve zpetnem zrcatku. Ridic zavrel dvere, a ikdyz jsem dosel az k prednim dverim, tak odjel.
Toto neberu jako slusne chovani!


Požadované řešení

Divat se do zpetnych zrcatek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2025 09:03, před 5 dny

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.