Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:206
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

23.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (49 z 206)

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Uvedená procenta vychází z 15 hodnocení od spotřebitelů help

#82093Zaslání nevyžadaného obchodního sdělení formou sms zpravy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2025, před 16 dny

Petr Hanáček

Znění stížnosti

Dnes 29. 5. 2025 jsem od společnosti Mountfield obdržel na svůj telefon sms zprávu s nevyžádaným obchodním sdělením (o snižování cen zahradní akutechniky), tedy spam.
viz screen obrazovky mobilu
(v sms správě je také uveden “klikací” link – což, jak je všeobecně známo, může být potencionálně nebezpečné, zvláště u nevyžádaných sms zpráv.)
V nastavení svého účtu u společnosti Mountfield mám velmi jasně a srozumitelně zakázány veškeré formy obchodní komunikace
a také jsem nedal souhlas se zpracováním osobních údajů pro doplňkové marketingové služby.
viz další screen obrazovky nastavení účtu


Požadované řešení

Žádám o vysvětlení a informaci, kdo je za toto porušení mých práv a vytvoření potenciálně nebezpečné situace odpovědný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2025 16:25, před 16 dny

Vzniklou situaci je vhodné oznámit přímo společnosti a požádat ji, aby nezasílala spotřebiteli obchodní sdělení formou SMS.

Dále platí, že zasílání obchodních sdělení je zpravidla možné zrušit formou SMS s textem „STOP“ na číslo služby, případně jiným způsobem, který může být popsán v dané zpráve.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.6.2025 08:40, před 13 dny

Dobrý den,
stížnost již byla postoupena našemu pověřenci pro ochranu osobních údajů, který se zákazníkem komunikuje. Došlo k okamžitému zablokování zasílání veškeré reklamy na kontaktní údaje zákazníka a nyní zjišťujeme okolnosti nastalé situace. Podání řešíme dle požadavku zákazníka a k jeho spokojenosti.
S pozdravem
Mountfield

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2025 14:36, před 10 dny

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl na vývoj stížnosti reagovat a například uvést, zda byl informován o výmazu jeho osobních údajů z databáze společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.6.2025 21:10, před 9 dny


Petr Hanáček

Hodnocení: