Počet nahlášených stížností: | 206 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 4 |
Dnes 29. 5. 2025 jsem od společnosti Mountfield obdržel na svůj telefon sms zprávu s nevyžádaným obchodním sdělením (o snižování cen zahradní akutechniky), tedy spam.
viz screen obrazovky mobilu
(v sms správě je také uveden “klikací” link – což, jak je všeobecně známo, může být potencionálně nebezpečné, zvláště u nevyžádaných sms zpráv.)
V nastavení svého účtu u společnosti Mountfield mám velmi jasně a srozumitelně zakázány veškeré formy obchodní komunikace
a také jsem nedal souhlas se zpracováním osobních údajů pro doplňkové marketingové služby.
viz další screen obrazovky nastavení účtu
Žádám o vysvětlení a informaci, kdo je za toto porušení mých práv a vytvoření potenciálně nebezpečné situace odpovědný.
|
Tweet |
Vzniklou situaci je vhodné oznámit přímo společnosti a požádat ji, aby nezasílala spotřebiteli obchodní sdělení formou SMS.
Dále platí, že zasílání obchodních sdělení je zpravidla možné zrušit formou SMS s textem „STOP“ na číslo služby, případně jiným způsobem, který může být popsán v dané zpráve.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den,
stížnost již byla postoupena našemu pověřenci pro ochranu osobních údajů, který se zákazníkem komunikuje. Došlo k okamžitému zablokování zasílání veškeré reklamy na kontaktní údaje zákazníka a nyní zjišťujeme okolnosti nastalé situace. Podání řešíme dle požadavku zákazníka a k jeho spokojenosti.
S pozdravem
Mountfield