Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

77 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (57 z 74)

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Uvedená procenta vychází z 21 hodnocení od spotřebitelů help

#82108Upozornění na klamavé uvedení nabídky pobytu – žádost o nápravu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2025, před 6 dny

Petr Spinar

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás na základě osobní zkušenosti s objednávkou pobytového balíčku prostřednictvím Vašeho portálu Slevomat.cz.

Dne 1.7. 2025 jsme si objednali pobyt ve Františkových Lázních – Hotel Tři Lilie, s kódem voucheru ***, jehož součástí dle popisu na Vašich webových stránkách a přímo na voucheru měl být neomezený vstup do aquacentra a Aquafora (včetně vnitřních a venkovních bazénů a vířivek), dále wellness služby přímo v hotelu.

Po telefonickém ověření s hotelem Tři Lilie jsme byli informováni, že žádné aquacentrum, bazén ani wellness se v objektu hotelu nenachází. Tyto služby jsou poskytovány ve zcela jiném zařízení – v hotelu Belveder, vzdáleném přibližně 200 metrů. I parkování je situováno mimo areál hotelu.

Tato skutečnost je v přímém rozporu s informacemi uvedenými ve Vaší nabídce. Považujeme ji za klamavou reklamu a záměrné uvedení zákazníka v omyl.

Dne 1. 7. 2025 jsme se pokusili objednávku stornovat prostřednictvím Vašeho kontaktního centra. Bylo nám však sděleno, že si máme sami ověřit, zda jsou informace na Vašem webu správné a odpovídají skutečnosti. Tuto odpověď považujeme nejen za nepřijatelné přenášení odpovědnosti na zákazníka, ale i za nepřímé přiznání pochybení z Vaší strany.

Tímto Vás žádáme o:
1. okamžité prověření a nápravu naší objednávky,
2. uvedení pravdivých a úplných informací u dané nabídky na Vašich webových stránkách,


Děkujeme za pochopení a očekáváme Vaši reakci.

S pozdravem,

Petr Spinar


Produkt

Upozornění na klamavé uvedení nabídky pobytu – žádost o nápravu


Požadované řešení

Tímto Vás žádáme o:
1. okamžité prověření a nápravu naší objednávky,
2. uvedení pravdivých a úplných informací u dané nabídky na Vašich webových stránkách,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2025 14:55, před 3 dny

V případě, že je služba zakoupena přes slevový portál, je zásadní s kým spotřebitel uzavřel smlouvu. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem uzavření smlouvy, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok vymáhat po poskytovateli služby. Nabídky na uzavření smlouvy publikované na webových stránkách portálu jsou vkládány přímo osobami, které služby poskytují, a tyto osoby odpovídají za obsah zveřejněných nabídek. Pokud byly informace publikované u nabídky nesprávné, je vhodné uplatnit reklamaci u poskytovatele služby.

Při uplatnění reklamace se jako nejvhodnější nárok v tomto případě jeví přiměřená sleva z kupní ceny.

Pokud má spotřebitel podezření na nekalé praktiky společnosti, může podat podnět České obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.gov.cz/podatelna/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.