Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
před nějakou dobou jsem napsala na FB do komentáře pod příspěvek osobní zkušenost s touto značkou a to tu, že mi jejich olej na praní udělal fleky na prádle. Komentář ihned smazali a zablokovali mě, proto jsem se rozhodla napsat recenzi na Googlu. Na tu reagovali velmi arogantně, proto jsem přidala edit recenze a printscreen dalších lidí s podobným názorem. Po nějaké době mi přišel doporučený dopis s výzvou na mimosoudní urovnání věci - odstranění protiprávního stavu. Nesouhlasím ale s tím, co se v něm píše. Jak se mohu bránit? Musím recenzi po tomto nátlaku smazat?
Děkuji
rada, jak situaci vyřešit
|
Tweet |
Úmyslné mazání negativních recenzí by se dalo považovat za zkreslování spotřebitelských recenzí, což je podle přílohy č. 1 k zákonu o ochraně spotřebitele bodu z) považováno za klamavou obchodní praktiku. Pokud má spotřebitel podezření na nekalou obchodní praktiku podnikatele, kterou dle něj dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci.
Pokud však spotřebitel zveřejňuje falešné recenze, mohla by společnost oprávněně požadovat, aby takového jednání bylo zanecháno a recenze byly smazány.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.