Společnost


MOBILHIT, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

50 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (2 z 4)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#82130NEPROPLACENÍ ZA ZBOŽÍ

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

12 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2025, před 13 dny

Magdaléna Rožičová

Znění stížnosti

Vážení,já jsem zaplatila za zásilku celkem "607 KČ"!Odstoupila jsem týž den od doručení od smlouvy a to z důvodu,"ÚMYSLNNÉ POSLÁNÍ MALÉ VELIKOSTI"!TAKŽE ZA ZÁSILKU JSEM ZAPLATILA "607KČ"!!!A DNES JSEM OBDRŽELA POŠTOVNÍ POUKÁZKU NA 389KČ,TO ZNAMENÁ,ŽE MI NEVRÁTILI ČISTĚ ANI ZA KALHOTKY!!!Informovala jsem se na toto u ČOI a bylo mi řečeno,že mi mělo být správně vráceno "489KČ+ 59kč za poštovné",takže celkem "548kč.Na ČOI mi paní řekla,že nejsem první co šetří LEONTÝNU.A že by se to mohlo klasifikovat jako tč podvod,ve kterém se mimo jiné píše:Trestní zákonník jej definuje jako situaci ,kdy osoba obohatí sebe nebo někoho jiného tím,že uvede jinou osobu v omyl,využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skušenosti.....!TÍMTO VÁS ŽÁDÁM O ZASLÁNÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ O KTERÉ MNE LEONA OKRADLA.OČEKÁVÁM ZPĚTNOU VAZBU


Produkt

ÚMYSLNĚ POSLALI MALOU VELIKOST.


Požadované řešení

VRÁCENÍ ČÁSTKY KTERÁ MI PO PRÁVU NÁLEŽÍ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2025 10:17, před 6 dny

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. V případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradí spotřebitel poštovné směrem k prodávajícímu.

V návaznosti na odstoupení od smlouvy má prodávající povinnost spotřebiteli dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Mimo to platí, že pokud bylo dodáno jiné zboží (v tomto případě neodpovídající popisu), jedná se o vadu. V takovém případě může spotřebitel vadné zboží reklamovat dle § 2169 občanského zákoníku a požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu. Spotřebitel má také v případě uznané reklamace dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů.

Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a dokdy by měly být peníze vráceny na účet) a prověřili si e-shop, např. na určitých recenzních portálech.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může taktéž využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla: MOBILHIT, s.r.o., Pobřežní 249/46, 18600 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty ohledně odstoupení od smlouvy uschovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.6.2025 16:47, před 6 dny

Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu a zároveň nás velmi mrzí, že jste měla s nákupem u nás negativní zkušenost.
Vaši stížnost jsme pečlivě prověřili. Zboží – konkrétně kalhotky – bylo zasláno ve velikosti, kterou jste si objednala, a podle naší převodní tabulky odpovídalo zvolenému rozměru. I přesto jsme plně respektovali Vaše právo odstoupit od smlouvy a po doručení vráceného zboží jsme přistoupili k vrácení peněz.
V souladu s našimi obchodními podmínkami vracíme platby zpět na účet. Vy jste nám však sdělila, že účet nemáte, a požádala jste o vrácení částky poštovní poukázkou. Upozornili jsme Vás, že tuto službu běžně neposkytujeme, protože je s ní spojeno dodatečné administrativní zatížení a poplatek České pošty. Přesto jsme Vám chtěli vyjít maximálně vstříc a vrácení peněz touto formou umožnili.
Z celkové částky bylo odečteno 100 Kč právě za tyto náklady (poplatek České pošty a administrativní zpracování). Zbytek částky Vám byl zaslán poštovní poukázkou, jak jste si výslovně přála.
O všem jsme Vás průběžně informovali, byli jsme s Vámi v kontaktu a snažili se situaci řešit vstřícně a transparentně. Mrzí nás, že jste i přesto nespokojená, ale z naší strany jsme postupovali v souladu se zákonem i s interními pravidly.
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme hezký den.
S přátelským pozdravem,
Mgr. Michal Pátek
jednatel společnosti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.