Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:613
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

78.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (483 z 613)

Hodnocení spokojenosti

62%
38%
Uvedená procenta vychází z 105 hodnocení od spotřebitelů help

#82137ŠPATNÁ PRODEJNÍ CENA

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2025, před 3 dny

Marta Vrbová

Znění stížnosti

Nákup_Kaufland Šumperk, Vítězná 2886/6 ze dne 28.5.2025 v hod. 13:12, kasa 10, obsluha 150 při dnešním nákupu mi byla účtována položka Fernet Standart za cenu 189,90Kč, ale cenovka u tohoto zboží byla 99,90Kč_že by-klamání zákazníka???!!! jaké bude řešení???? děkuji Vrbová


Požadované řešení

VRÁCENÍ ROZDÍLNÉ ČÁSTKY


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2025 15:24, před 15 hodinami

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2025 16:18, před 14 hodinami

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.