Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:378
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 378)

#82151Změna tarifu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2025, před 10 dny

Barbora Kucerova

Znění stížnosti

Můj dlouho dopředu objednaný lístek na spoj Olomouc Praha na 5.06.25 15:50. Dne 5. 6. jsem ve 12:25 obdržela email, cituji: "Dobrý den, ve vašem voze na spoji 05.06.25 RJ 1014 z technických důvodů nefunguje klimatizace. Vase jizdenka bude prerezervovana do funkcniho vozu. V případě snížení třídy Vám bude kompenzace nahrána na konto jízdenky do 5 pracovních dní. Omlouváme se za způsobené komplikace. Váš RegioJet". Následně v 12:39 přišla jízdenka tohoto znění:
------------------------------------------------------------------------------------------
Elektronická jízdenka č.xxxxxxxxxxxxx
RJ Ticket QR code
Počet cestujících (použité tarify): 1 (Dospělý 18-64 let)
Cestující: Barbora Kucerova

Cesta
Datum Zastávka/Přestup Příjezd Odjezd Nást. Spoj Vůz/Sedadla
čt 05.06.25 Olomouc, hl.n. 15:50 Havířov → Praha (RJ, RJ 1014) 4/81
Praha, hl.n. 18:09

Cena: 559 CZK
Stornovací podmínky: více než 15 minut: 0 %, méně než 15 minut: nelze stornovat
Podmínky přerezervace: více než 15 minut: stornem za 0 CZK, méně než 15 minut: nelze přerezervovat

Tarif: BUSINESS

----------------------------------------------------------------------
Nic o změně business class na Relax, naopak, potvrzená třída Business.

O změně jsem se dozvěděla, až když jsem ve vlaku přišla do vozu, ve kterém jsem měla rezervované místo a zjistila, že nemá business kupé, ale nacházím se v Relaxu. Což steward okomentoval slovy, že mi tak za týden někdo po dostavení se na pobočku Regiojetu peníze z rozdílu jízdenek vrátí.

Kdybych o tomto byla informována, samozřejmě bych změnila spoj na nějaký, který business class má, respektive zrušila tento spoj a jela 1. třídou ČD. RegioJetem jezdím právě kvůli soukromí v business class, kde mohu v klidu pracovat, ne proto, abych jela v plném voze cizích lidí, kde je jen velmi omezený počet zásuvek.

Nemluvě o tom, že pokud jsem zakoupila jízdenku kartou, očekávám návrat peněz zpět na kartu a ne stylem, že si o ně mám fyzicky dojít říct na nějakou pobočku. Nemám bydliště v městě, kde má RJ pobočku a tento přístup nepovažuji za férový.


Produkt
RegioJet spoj 5.06.25 odjezd z Olomouce 15:50


Požadované řešení
Plná kompenzace jízdného zpět na bankovní kartu.


Produkt

Regiojet - spoj Olomouc Praha na 5.06.25 15:50


Požadované řešení

Plná kompenzace jízdného zpět na bankovní kartu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2025 10:31, před 2 dny

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.